Opis sytuacji jako szkolna forma wypowiedzi

Jest już godzina 13:30. Minęły właśnie lekcje. Jest bardzo gorąco, bo słońce dogrzewa. Chłopcy z mojej klasy wybrali się na basen. 

Jest tam gwarno i tłoczno. Prawie wszyscy popisują się doskonałym pływaniem i skakaniem do wody.

Tylko niektórzy uczą się dopiero pływać.

Pewna dziewczynka, ubrana w czerwony kostium, skoczyła na głęboką wodę. Po chwili zaczyna się topić. Natychmiast koledzy podpływają i pomagają jej dopłynąć do brzegu. Młodej pływaczce nic się nie stało. Więcej nie pływała na głębokiej wodzie. Wolała przebywać tam, gdzie czuła grunt pod nogami. 

Wszyscy jednak szybko zapomnieli o niemiłym zdarzeniu i zaczęli dalej pluskać się w wodzie. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.